Felejthetetlen élmények Londonban

2024. március 27-30.
A 11./AF osztályból 10-en utaztunk el Londonba osztályfőnökünkkel, Budai Mariannával.
A kirándulás során meglátogattuk London kulturális nevezetességeit. Jártunk a Westminster Apátságban, a Tower of Londonban, és láttuk a Buckingham Palotát, a Big Ben-t, London Eye-t, valamint többször is átsétáltunk a Temze fölötti gyönyörű hidakon. Ezen kívül, részt vettünk egy egyetemi látogatáson ( UCL), voltunk a Warner Bros Studio Harry Potter múzeumában, megnéztük a Rómeó és Júliát Shakespeare Globe színházában, és még sok más varázslatos helyet látogattunk meg.
Rengeteg kalanddal, mókázással, nevetéssel, élmények sokaságával volt tele az a négy nap, amit Angliában töltöttünk.

1. nap:

Anglia1Repüléssel kezdtük az utazásunkat, majd a kétórás repülőút után, vonatoztunk Londonba. Először egyetemi látogatáson vettünk részt, volt lehetőségünk megtekinteni London egyik legrégebbi egyetemét, a UCL-t. Következő úti célunk a British Library volt, ahol megtekintettük a Magna Charta eredeti példányát, továbbá csodálatos kódexeket és könyvkülönlegességeket ismerhettünk meg. Végül a British Museum-ba mentünk, ahol minden kultúrából láthatóak voltak érdekességek. Amikor a szállásra értünk, mindenki fáradtan (40 000 lépéssel) és élményekkel telve ment aludni.

2. nap:

A bőséges reggeli után, elindultunk a Trafalgar térre, ahol találkoztunk osztálytársunkkal, Ivettel. Miután megnéztük a kihagyhatatlan National Gallery-t leszakadt az ég. A Westminister-t, Buckingham Palace-t, Big Ben-t szakadó esőben tekintettük meg, de így is maradandó élmény volt. A Westminister Abbey-ben tudtunk pihenni és megnézhettük az angol koronázási trónt, Issac Newton, Anna Boleyn és más híres emberek síremlékeit. Végül napunk fénypontja a Harry Potter London Tour volt, ahol fotózkodtunk, ettünk és megcsodáltuk a múzeum varázslatos világát.
Anglia23. nap:

A délelőttöt a Natural History Museum-ban töltöttük, ahol természettudományos kiállításokat tekinthettünk meg. Napunk utolsó és egyben legviccesebb pontja a londoni Madame Tussauds Museum volt. Mindenki rengeteg fényképet készített, melyek viccesebbnél viccesebbre sikerültek. Volt viasz szobra például Diana hercegnőnek, Tom Hiddleston-nak, Hulknak, sőt még Yoda-nak is.

4.nap:

A hazautazás napját a Tower of London-nál kezdtük, ahol szerintem a "Tower állatai" és a koronázási ékszerek voltak a leg csodálatra méltóbbak. Délután megnéztük a Rómeó és Júliát Shakespeare híres színházában, a Globe-ban, ami varázslatos élmény volt. Először féltünk, hogy nem fogjuk érteni az előadást a dráma nyelvezete miatt, de szerencsére gond nélkül élvezhettük a darabot. A repülőutat majdnem mindenki végig aludta, hisz a sok élmény után elfáradtunk.